Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 23cm wysokości

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 23cm wysokości
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 19 May 2017 23:57:21 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 19 May 2017 20:51:43 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <ofnes7$8qp$1@node1.news.atman.pl>
 od niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
<NOSPAMtestowanije@go2.pl>  :
>no problem jest z ilością partycji podstawowych
>
>xp - to jedna partycja podstawowa
>windows 10 - dwie partycje systemowe
>slakware - jedna partycja podstawowa

Razem cztery, w czym problem?

>do tego partycje rozszerzone moga być tylko jedna za drugą gdzieś
>pomiędzy w.w.

Do czego rozszerzona? Musi być?
Jeśli na swap dla linuksa, to zamiast niej możesz mieć swap w pliku.
Przykład:
https://www.digitalocean.com/community/tutorials/how-to-add-swap-on-ubuntu-14-04

>może ten vm jest faktycznie dobrym pomysłem, co to trzeba na nim
>instalować takigo slacka lub win xp?

Można, ale dużo RAM to konsumuje(8GiB  to raczej minimum dla całego
ramu w komputerze).
W zasadzie 4GiB też może być, ale 2 maszyn jednocześnie nie odpalisz(w
zasadzie odpalisz, ale dwa woły nie nadające się prawie do niczego).