Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 23cm wysokości

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 23cm wysokości
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Fri, 19 May 2017 22:53:15 +0200
Po głębokim namyśle niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał w
Friday 19 of May 2017 20:51:

> slakware - jedna partycja podstawowa

        grub (i inne bootloadery też) potrafią wystartować linuksa z
partycji rozszerzonej.

> może ten vm jest faktycznie dobrym pomysłem, co to trzeba na nim
> instalować takigo slacka lub win xp?

        Jeżeli nie potrzebujesz pełnej wydajności komputera, to VM
rzeczywiście może być dobrym pomysłem. Aczkolwiek spodziewałbym się,
że slack i WXP będą się w maszynie wirtualnej zachowywać lepiej, niż
W10. Ale to taki gut feeling.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.