Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla strażaka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla strażaka
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 May 2017 13:42:24 GMT
Witaj rs, 01 maj 2017 w news:59076561$0$58431$b1db1813$19ace300
@news.astraweb.com napisałeś/aś:

> Czy ktos moze polecic na podstawie wlasnego doswiadczenia przenosny,
> "pancerny" i w miare niedrogi laptop?

Miałem okazję poużywać HP Elitebooka 8570p. Sprawia wrażenie bardzo
pancernego, podobnoż klawiatury w tej serii są odporne na zalanie - w
Elitebookach i być może Probookach. Ale nie miałem okazji testować tej
odporności.
Nie napisałeś jaki rozmiar. Akurat 8570p to 15" i porcesor 3-gen.
Wcześniejszy 8560p, czy mniejsze elitebooki są zdaje się równie pancerne
- podobne konstrukcje alum-magnez - tylko to jedna generacja Intela
wstecz. Zresztą te modele miały jakieś certyfikaty "wojskowe" tj. pracy w
trudniejszych warunkach. Z SSD to różnie, być może trzebaby kupić samemu.