Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
From: z <z@z.pl>
Date: Mon, 1 May 2017 21:20:19 +0200
Mam skaner Mustek 1200 USB. Wydaje mi się że był kupiony w 1998 roku,
czyli prawie 20 lat temu.

Ostatni sterownik wydano na Windows 2000/xp. A mimo to uzywam go na
Windows 10. Odpalam VirtualBox z zainstalowanym Windows XP i
przekierowanym urządzeniem USB do środka maszyny wirtualnej. I działa
bez zająknięcia, czas odpalenia winxp to nie więcej niż kilkadziesiąt
sekund.

Dzięki. Bawiłem się kilka lat temu maszynami wirtualnymi ale takie udostępniania raczej nie wchodziły w grę. Albo nie umiałem. :-)
Spróbuję znowu na gratach których jeszcze nie wyrzuciłem.
Pozdrawiam