Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czuła karta WiFi USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czuła karta WiFi USB
From: Krzysztof Staniorowski <nospam@ksx4system.net>
Date: Mon, 24 Apr 2017 18:35:58 GMT
Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:
> Cześć.
>
> Jaką obecnie kartę WiFi można polecić pod względem mocy nadawania (jak
> największa) i czułości?

Alfa AWUS036H (1W radio i wymienna antena - fabrycznie dookólna o zysku
9dBi)

> Pelno na rynku kart licytujących się mocą, jestem przekonany że znajde
> taka z moca megawatową jak poszukam.
>
> Mnie interesuje rzeczywostość.

j/w

> Dodatkowo koniecznie odkrecana antena, zamierzam wsadzić coś o długości
> metra jak da radę.

a nie lepiej kierunkową zamiast ogromnej omni?

> Dla ciekawskich: jadę w miejsce gdzie wifi ledwo działa. Hotel
> konkretnie. Jak w każdym hotelu z resztą. Chciałbym zwiekszyć szansę na
> sukces komunikacji.

to ja tylko przypomnę, że od kilku ładnych lat można uzyskać całkiem
stabilny, dosyć szybki i ostatnio nawet bardzo tani dostęp do Internetu
poprzez sieć komórkową - najprostsze i najwygodniejsze rozwiązanie

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)