Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?
From: Krzysztof Staniorowski <nospam@ksx4system.net>
Date: Mon, 24 Apr 2017 12:35:03 GMT
john Stone <profesor.fir@gmail.com> wrote:

> mam w sume 3 modemy wszystkie stare, ten kupiony ostatnio byl kupiony pod
> aero2 ale myslemem jak mowie ze to orange tez uciagnie,
> to jest E3131
> http://allegro.pl/modem-usb-huawei-e3131-h-2-bez-simlocka-aero2-play-i6089059015.html
>
> z aero2 dziala super z orangle lte bierze pin pozniej zwisa "wyszukiwanie
> sieci" ze 2 minuty pozniej "karta sim
> jest nieaktywna"
>
> tych dwu starszych nie che mi sie na razie sprawdzac bo musialbym je
> wyciagac z szafy przekladac karte podlaczac, notowac itp a wychodze z
> [...]

Dziwny ten Twój E3131... Jeśli serio jest bez simlocka (i jeśli sprzedawca
na allegro nie spier^%$#* na etapie zdejmowania powyższego i/lub wgrywania
firmware wolnego od brandingu) to oczywiście powinno działać bez
najmniejszych problemów. Testowałeś tę kartę SIM z jakimś innym
urządzeniem? Działa gdziekolwiek?

--
Sent from my iPad via NewsTap :-)