Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?
From: john Stone <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 24 Apr 2017 00:15:44 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 23 kwietnia 2017 23:13:25 UTC+2 użytkownik Krzysztof
Staniorowski napisał:

> bo powinien działać

> albo modem jest uszkodzony albo ma simlocka na inną sieć niż Twoja

> powiedz coś więcej (marka i model modemu, Twój system operacyjny) to
> zobaczymy czy da się coś zrobić

mam w sume 3 modemy wszystkie stare, ten kupiony ostatnio byl kupiony pod aero2
ale myslemem jak mowie ze to orange tez uciagnie,
to jest E3131
http://allegro.pl/modem-usb-huawei-e3131-h-2-bez-simlocka-aero2-play-i6089059015.html

z aero2 dziala super z orangle lte bierze pin pozniej zwisa "wyszukiwanie
sieci" ze 2 minuty pozniej "karta sim
jest nieaktywna"

tych dwu starszych nie che mi sie na razie sprawdzac bo musialbym je wyciagac z
szafy przekladac karte podlaczac, notowac itp a wychodze z domu - ale wczesniej
sprawdzalem i oba tez nie łączą

system to xp sp3 na jednym kompie i win10 na drugim

chyba bede musial wybulic na 4 ty modem tylko nie wiem jaki chcialbym jakis
tani (choc jak wszystkie w podobnej cenie to 10 zl w gore od minialnej ceny nie
robi roznicy) bo kupowanie 5 modemow to troche wywalanie kasy (ale jak juz to
chialbym taki ktory by dzialal z wiekszoscią tych internetow na karte ktore
mozna kupic w kioskach)

jakies porady? tnx