Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?
From: john Stone <profesor.fir@gmail.com>
Date: Fri, 28 Apr 2017 12:17:25 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 28 kwietnia 2017 20:30:42 UTC+2 użytkownik john Stone napisał:

> moge dodac ze chyba dziala, faktycznie byl brak aktywacki (mowie chyba bo
> sprawdzilem w dodatkowym modemie gdzie zalapalo ale zaczelo po sekundzie
> rozlaczac - w tym glownym wspomnienym nie chcialo mi sie sprawdzac bo musze
> wyjmowac przkladac karty - ale mysle ze bedzie ok ;c tak czy owak chyba
> trzeba bedzie jendnak kuopic 2gi modem bo dwie karty na jednym modemie za
> duzo robioty z przekladaniem
>  )

a nie jednak nie dziala, wychwytuje siec ale jak kliknac polacz to rozłącza

jako ze mam ten soft od zgubionego modemu widze ze tam w dialogu do polaczenie
jest wpisane

numer dostepowy: *99#
nazwa uzytkownika: internet
hasło: ********

teraz moze cos sie zmienilo bo nie dziala ani jak zaloze nowy profil gdzi nie
ma nazwy uzytkownika ani na tym
starym gdzie to haslo jest chyba zapaamietane w dialogu

ktos moze wie czy to sie da rozwiazac?