Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] katra sim LTE i starszy modem ?
From: john Stone <profesor.fir@gmail.com>
Date: Mon, 24 Apr 2017 00:30:12 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 24 kwietnia 2017 09:15:46 UTC+2 użytkownik john Stone
napisał:

> mam w sume 3 modemy wszystkie stare, ten kupiony ostatnio byl kupiony pod
> aero2 ale myslemem jak mowie ze to orange tez uciagnie,
> to jest E3131
> http://allegro.pl/modem-usb-huawei-e3131-h-2-bez-simlocka-aero2-play-i6089059015.html
>
> z aero2 dziala super z orangle lte bierze pin pozniej zwisa "wyszukiwanie
> sieci" ze 2 minuty pozniej "karta sim
> jest nieaktywna"
>
> tych dwu starszych nie che mi sie na razie sprawdzac bo musialbym je wyciagac
> z szafy przekladac karte podlaczac, notowac itp a wychodze z domu - ale
> [...]

mysle moze o tym:

http://allegro.pl/modem-lte-3g-4g-zte-mf823-100mb-s-aero2-play-plus-i6790073098.html?bi_s=ads&bi_m=p2,2&bi_c=249360

tam pisza cos o antence ale mieszkam niedaleko od nadajnika i antena w
poprzednim nie byla potrzebna choc mial chyba na nia wejscie, gdzies ta antenke
moze nawet mam w szafce

tylko male zmartwienie bo mam dwa nety aero2 i ten z orange i bede czasem
przekladac jeden zamiast drugiego czy te softy z playa podobne nie pogryza sie?
ale moze nie
czy moze jest jakas inna opcja nic ten wyzej, 157 zeta
troche duzo.. wolalbym wydac z 10-40 ;c ale chyba niema takiej opcji, na ten
bez lte wydalem 90 zeta co mnie wpienia bo wszystko przez to ze poprzedni modem
z lte po prostu wylecial mi z kieszeni jak jechalem na rowerze - przey*bane,
tnx za info