Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Coś mniejszego niż eeepc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Coś mniejszego niż eeepc
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 26 Apr 2017 22:07:55 +0200
On 4/26/2017 9:55 PM, sczygiel@gmail.com wrote:
I inicjalnie chcialem ci coś z nich zaproponować ale z kazdym bys sie mordowal.

Wiem. Jednak przypuszczalnie dobrze to przemyślałem. Zazwyczaj jedyne co potrzebuje to zmienić kilka stałych w skrypcie i puścić.

Zaurus c1000 bylby bolesny bo linuxowy kernel tylko 2.4. I do tego 64MB ram.

Wystarczyło by, 99% potrzeb załatwiam w konsoli.

Ja skonczylem na noszeniu t61.

Problem w tym że ja nie noszę po obcych miejscach. Potrzebuje skoczyć do kotłowni sprawdzić czy silnik od dmuchawy pracuje czy przerywa. Podejść do robota i przeprogramować firmware. Podpiąc na chwilę miernik i zrobić akwizycję kilku próbek z zasilacza monitora. etc. Innymi słowy noszenie, ale raczej lokalne ;)

Ale zakladam ze laptopa ze soba nosic nie chcesz i koniec :)

Kiedy maluch robi akwizycje bądź sterowanie - laptop sluzy do oglądania por^M^M^Mnauki na youtubie.

Spraw se eepc (albo lifebooka) i maline.

Mam oba :D