Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Intel Xeon E5-2609 v4 @ 1.70GHz
From: peter <ToJestTo@nic.nie.wiem>
Date: Mon, 10 Apr 2017 17:36:26 +0200
Witaj pueblo

W dniu 2017-04-08 o 14:40, pueblo pisze:

Screeny pochodzą z tegoż programu passmarka, ale wersji 8. W wersji trial
też możesze sobie tak porównywać - Baseline-Manage Baselines - i wyszukujesz,
co chcesz.

Dziękuję, tego nie zauważyłem.

wyszukujesz, co chcesz. Zwróć uwagę, że na tej stronie:
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=2850&cmp[]=2874&cmp[]=2919
wynik tego Xeona to 6983 i pochodzi "aż" z 3 próbek, więc słabo.

Last!. Dla innych procesorów jest też niewiele np 5 , wszystkie last

Mimo tego, w sposób podany powyżej, program wyszukuje więcej, bo 8 testów
tego Xeona przesłanych przez użytkowników, z których wszystkie poza
jednym znacznie przewyżają wynikiem CPU MArk ten podany wyżej(jak
rozumiem średnią z 3 próbek) Dziwne. Wszystkie te maszyny mają od 64 do
96 GB Ram! Ten Xeon z najniższym wynikiem 6488, to jakaś maszyna HP
(jedyna w zestawie) na Windows Server 2012 - pozostałe W7 i W10.

 Ten najniższy wynik pokrywa się z jednym z wyników na stronie www.
Zwróć uwagę że w specyfikacji CPU's ma tylko 1!!! procesor pozostałe to 2
procesory.
Czyli Cpu rating dla 1 procesora to tylko 6488( na stronie www średnia z 3 - 6983) . Fatalnie!. Na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Xeon+E5-2609+v4+%40+1.70GHz&id=2850&cpuCount=2
jest wynik 10953 dla maszyn z 2 procesorami !!

Ciężko jest zaufać tym wynikom, jeśli chodzi o Xeona - trochę mała próbka.

No właśnie na stronie są 3 z 1-CPU a w programie tylko 1, z 2 CPU tylko średnia i last 5. Może w programie też nie wyświetla wszystkie?.
Trochę zaskoczony jestem.

A jeśli chodzi o rozbieżność testów Integer/Prime to nie wiem - dlatego
wrzuciłem na dropboxa plik z opisem testów, który zresztą pochodzi z
pomocy do programu.

Nie mogłem w firefox-ie tego pliku htm otworzyć. Teraz już przeczytałem.
Integer - addition, subtraction, multiplication and division using integer variables. Na dodawaniu lub odejmowanie to nic nie można zyskać Prime - Finds prime numbers. To trywialne, myślałem, że testy pierwszeństwa. Ale w szukanie pierwszych to głównie mnożenie i dzielenie(modulo). Twoje dane Prime Numbers na dropbax-ie dla pojedyńczego Cpu (7333063) nie odbiegają od i7 i i5, tylko na 2-Cpu (16 cores!!) są zdecydowanie większe.

Serdecznie dziękują za pomoc 'teoretyczną'. Będę jeszcze próbował znaleźć kogoś kto ma ten procesor.

Pozdrawiam,

--
 peter