Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dyski SSD PCIe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dyski SSD PCIe
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 06 Apr 2017 19:10:20 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 6 Apr 2017 18:50:20 +0200
 doszła do mnie wiadomość <1w6dib1occixq.1kn2762qgigfo.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>Dzięki za info. Cena dość wysoka, prędkość nie powala. I w dodatku
>potrzebny adapter.
>Choć i tak deklarowane 700 MB/s to więcej niż moje dyski SSD mają, tj.
>ok. 190 (SATA2) i 210 (SATA3) MB/s. Skądinąd, dlaczego praktycznie
>zmierzona prędkość (hdparm) tak odbiega od maksymalnej dla SATA2 (taką
>ma moja płyta) 370 MB/s? I ciekawe czy gdybym kupił i sprawdził to i w
>przypadku dysku PCIe też była by różnica między prędkościami deklarowaną
>i zmierzoną?
>Ale i tak napiszę do Asrocka :)
>No musi, niestety...

Wersja Black była z adapterem i radiatorem, w dodatku tańsza od samego
M.2...
Co do parametrów(transfer), producenci lubią podawać wartości max, w
praktyce trudno takie osiągnąć.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546