Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przekaz dzwięku bezprzewodowo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przekaz dzwięku bezprzewodowo
From: ToMasz <Nieczytam@orange.pl>
Date: Fri, 24 Mar 2017 15:19:00 +0100
W dniu 24.03.2017 o 14:56, z pisze:
W dniu 2017-03-23 o 16:17, ToMasz pisze:
najtaniej, to będzie kupić stare słuchawki bezprzewodowe. bazę podłączyć
do kompa, a głośniczki ze słuchawek wywalić i zamiast nich dać chinche

Jest wada takiego rozwiązania.
Słuchawki zazwyczaj albo grają albo się ładują
albo zamiast baterii mają podłączony zasilacz

Ja kupiłem odbiornik za 50 zł który niby to potrafi nazraz ale podczas
ładowania słychać świergot. Delikatny ale jednak. :-)
ale to nie odbiornik/nadajnik świergoli, tylko zasilacz. jeśli Budzik weźmie 12 albo 5v, i obniży to step downem do 3v, nic nie będzie świergolić
Wiem że są droższe/lepsze urządzenia ale na razie nie mam aż takiego
ciśnienia. :-)