Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przekaz dzwięku bezprzewodowo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przekaz dzwięku bezprzewodowo
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Thu, 23 Mar 2017 19:00:40 +0000 (UTC)
Użytkownik KK alamakota@poczta.onet.pl ...

> Ja kiedyś do takich celów kupiłem (za ok 80 zł) adapter logitecha
> s-00113, ma wyjście na cinche i minijack, w komplecie zasilacz,  ale
> teraz chyba już go nie ma w ofercie.
> Szybkie zerknięcie na allegro pokazuje że jest teraz sporo tego typu
> tanich urządzeń produkcji chińskiej np.
> http://allegro.pl/adapter-audio-odbiornik-bluetooth-transmiter-aux-i647
> 7744498.html
> http://allegro.pl/adapter-audio-odbiornik-bluetooth-transmitter-jack-i6
> 732940899.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=223129
>
> pzdr
> Krzychu

Dokładnie coś takiego kupie na próbe.
Logitechy tez sa ale kosztuje coś bardziej 130zł :(
http://allegro.pl/logitech-bluetooth-audio-adapter-odbiornik-fv23-
i6632486346.html
http://allegro.pl/i6632486346.html

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także