Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukowanie przez Wi-Fi

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukowanie przez Wi-Fi
From: Malkontent <malkontUSUN@go2.pl>
Date: Thu, 23 Mar 2017 22:51:57 +0100
Dnia Thu, 23 Mar 2017 21:24:20 +0100, t-1 <t-1@todlaspamu.pl> napisał:

>Przeczytać dokładnie instrukcję.
>Nie mam tej drukarki, ale po pobieżnym zapoznania się z opisem obawiam
>się, że drukarka ma tylko tryb WiFi ad hoc.
>Wiec raczej nie można drukować przez sieć lokaln± (za po¶rednictwem
>routera) a tylko ł±cz±c się tabletem czy innym smartfonem po WiFi
>bezpo¶rednio do tej drukarki. W instrukcji powinien być opis jak to zrobić.

No cóż, ja z reguły zaczynam od instrukcji. Są dwie metody drukowania
(według instrukcji). Z użyciem routera i z bezpośrednio ze smartfona.
Obie nie działają. Wydaje mi się że w drukarce szwankuje Wi-Fi. Niby
kontrolka się świeci, ale nie wysyła ani nie odbiera sygnału.Najpierw
winiłem router. Instrukcja nic nie mówi na ten temat, a przynajmniej
ja nic nie znalazłem. Żeby było śmieszniej to instrukcja elektroniczna
w formie pdf'a ma ponad 900 stron (sic!).

Pozdrawiam