Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Lapek Acer Aspire5710z

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Lapek Acer Aspire5710z
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 16 Mar 2017 12:31:09 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 16 Mar 2017 11:57:40 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<1819h5oiq0bsv$.bxskmukf81za$.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>  :

>Znalazłem bateryjkę ale jest wlutowana. Nawet łatwo dostępna. Ale
>żadnego konika/zworki w sąsiedztwie. Co, mam ją wylutować? :)

Zdaje się, że unlock key pojawia się po kilkukrotnym wpisaniu złego
hasła(albo po kilku enterach na haśle), ale to mi jakoś z głowy
wyparowało...