Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Specyfikacja pendrive'a.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Specyfikacja pendrive'a.
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Mon, 13 Mar 2017 17:05:36 +0100

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości news:oa6a4c$23g$1@node2.news.atman.pl...
Dekoder DVB-T nagrywa na FAT lub na NTFS (choć mój smart tv nagrywa tylko na ext4 bodajże, a jak jest inny system plików na podłączonym nosniku to smart tv szantażuje, że albo sfromatuje nośnik albo nie nagra), FAT i NTFS są rozpoznawane przez Win XP (u mnie 128 GB spokojnie). Tak z ciekawości napisz później, jak dekoder nazywa nagrane pliki (Fergusona Arivę, co wszystko jak leci nazywał bez wyjątku 000.ts, za karę wywaliłem - weź się połap po kilku miesiącach albo ręcznie rzeźbij kilkaset tytułów na serwerze). Pendrajwy usb 3.0 są generalnie nawet w gniazdach 2.0 sporo szybsze od pendrajwów 2.0.

Ja do swojego TV musiałem dokupić HDD, bo na pena nie nagra. O krok wcześniejsza Ariva nagrywa mts. Trzeba nazywać od razu. Mam Kingstony G4, ale w jednym dekoderze przestaje nagrywać. Ostatnio musiałem formatować. Z drugiego dekodera mam zakłócenia w postaci kresek. Jeszcze nie wiem co szwankuje. Przymierzam się do nowego pena, tym razem Sandisk, żeby sprawdzić wszystkie sprzęty.

--
Pozdrawiam
neelix