Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Specyfikacja pendrive'a.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Specyfikacja pendrive'a.
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 13 Mar 2017 15:22:44 +0100
Dekoder DVB-T nagrywa na FAT lub na NTFS (choć mój smart tv nagrywa tylko na
ext4 bodajże, a jak jest inny system plików na podłączonym nosniku to smart tv
szantażuje, że albo sfromatuje nośnik albo nie nagra), FAT i NTFS są
rozpoznawane przez Win XP (u mnie 128 GB spokojnie).
Tak z ciekawości napisz później, jak dekoder nazywa nagrane pliki (Fergusona
Arivę, co wszystko jak leci nazywał bez wyjątku 000.ts, za karę wywaliłem - weź
się połap po kilku miesiącach albo ręcznie rzeźbij kilkaset tytułów na
serwerze).
Pendrajwy usb 3.0 są generalnie nawet w gniazdach 2.0 sporo szybsze od
pendrajwów 2.0.

-----