Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Thu, 2 Mar 2017 14:25:06 +0100

"Trybun" 58b41214$0$15207$65785112@news.neostrada.pl

Darmowy.. Wiem że jest dużo programów do obsługi
dysków. Jednak u mnie dopiero kolejna próba
akurat z APA przy klonowaniu i przenosinach
systemu na nowy SSD się powiodła, wcześniejsze
próby, m.in z Paragonem się nie udały.. Jak
widzę w opcjach ma także konwersję gpt na mbr,

Różne wersje Paragonów pasują do różnych wersji
systemów operacyjnych. Ja do Paragonów mam zaufanie.

Ja piszę tylko o czymś co znam i u mnie się sprawiło. Paragon w klonowaniu i przenosinach systemu zawiódł.