Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Thu, 2 Mar 2017 14:24:43 +0100

"Trybun" 58b41191$0$15207$65785112@news.neostrada.pl

W razie problemów z systemem sprawę załatwiasz nie z MS
a z producentem sprzętu, czyli firmą Acer. Tu nie ma
miejsce na odpowiedź w stylu tej z Misia - "cham się
uprze i mu daj"... ;-)

I ja mam dobre zdanie o Acerze, ale wolałbym mieć dowód zakupu u siebie.

Oj, nie wiem czy ta firma to jakieś wcielenie dobra czy uczciwości.. . Kupiłem ich sprzęt, zaraz będą trzy lata, a tu ani jednej aktualizacji oprogramowania. W sporo tańszym telefonie od Alcatela takich aktualizacji było kilka... w ciągu roku. Mało tego nawet te łachmyty nie wyposażyli telefonu w sterownik pod Win XP.