Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor LCD 20" rozdzielczość pozioma 1400 vs 1600 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor LCD 20" rozdzielczość pozioma 1400 vs 1600 ?
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 28 Mar 2017 19:52:06 +0200
On 3/27/2017 11:15 PM, Swift wrote:
A co na nim robisz? Ja na ten przykład jak programuje to oddał bym wiele
za dodatkowe 200 px bo się mieści więcej narzędzi. Jak ktoś ogląda
facebooka to nie ma znaczenia.
Nie gram, obywam się bez FB, TT i podobnych. Sporo piszę i obrabiam tekstu
, plus prosty CAD oraz wstawanie i tworzenie tworzenie dość prostej grafiki.
Plus oczywiście Internet.

Więc *raczej* przyda się 200px wiecej w poziomie. Róznice poczulem kiedyś jak korzystałem z 2 identycznych laptopów, jeden 1280 a drugi 1400. Niby nic, 120px ale jednak ... warto było dopłacić 100zł.