Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odzyskiwanie uszkodzonego pliku .odt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odzyskiwanie uszkodzonego pliku .odt
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Thu, 23 Feb 2017 11:26:14 +0100
W dniu 2017-02-22 o 19:07, JoteR pisze:
"Trybun" napisał:

Dodam że plik jest ważny, inaczej nie bawiłbym się w odzyskiwanie go.

Może za pomocą "przywracania systemu"..

Windziane przywracanie systemu - jak sama nazwa wskazuje - nie usuwa ani nie przywraca plików użytkownika. Teoretycznie.

JoteR

Bo ja wiem... Z tego co pamiętam, przed laty taka operacja przywróciła mi system do stanu używalności po tym jak zewnętrzny antywirus się zbiesił. Po powrocie do punktu przywracania ów antywirus był grzeczny i to dopiero następna aktualizacja miała go zepsuć. Tak że zdążyłem go odinstalować zanim ta aktualizacja nastąpiła. Wniosek z tego taki że chyba jednak "przywracanie systemu" to obsługa nie tylko systemowych plików. Zresztą jak to sobie wyobrażasz cofnięcie o dzień-dwa, w czasie ma skutkować tym że do dyspozycji będziemy mieć tylko golutki Windows?