Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Odzyskiwanie uszkodzonego pliku .odt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Odzyskiwanie uszkodzonego pliku .odt
From: Mateusz Rzyski <mateusz.rzyski99@gmail.com>
Date: Tue, 21 Feb 2017 13:31:56 -0800 (PST)
Witam, mam dokument o formacie .odt który chciałem zaszyfrować i przenieść na
pendrive. Niestety, ale podczas przenoszenia, eksplorator zaliczył wylot, co
poskutkowało uszkodzeniem tego akurat pliku, a co ciekawe, również jego
oryginału. Cała reszta plików jest nietknięta, tylko ten jeden. Próbowałem
odzyskiwać plik za pomocą programu Recuva, ale niestety nie daje to rezultatów.
Przerabiał to ktoś może i ma jakieś sprawdzone rozwiązanie?
Dodam że plik jest ważny, inaczej nie bawiłbym się w odzyskiwanie go.