Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Xeon na 755

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Xeon na 755
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 22 Feb 2017 10:12:18 +0100
Jest tu ktokolwiek kto przećwiczył praktycznie aplikowanie procka Xeon
na podstawkę 755? Mógłby coś napisać - na co uważać, jak z tymi modami
jest, co dobre co niedobre itd. W szczególności jak jest z płytami z
chipsetem G41 (np. G41C-GS), bo taką mam.

PS. (Oczywiście 775 :) Przypadkiem wpadł mi wczoraj w ręce komp na
płycie H-IG41-uATX z chipsetem G41 i podstawką 775. I o dziwo, z
wetkniętym Xeonem E5440, prawidłowo wykrywanym w BIOS i w w7. To tyle
jeśli chodzi o współpracę chipsetu G41 z Xeonami.
--
Jacek
I hate haters.