Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 22 Feb 2017 09:37:31 +0100
Dnia Tue, 21 Feb 2017 23:14:39 +0100, Adam napisał(a):

> Spróbuj wystartować płytę bez nośników pamięci i bez klawiatury.
> Jak zatrzyma się z błędem braku urządzenia, to podłącz klawiaturę i po
> chwili zobacz, czy zaświeca się i gaśnie NumLock albo CapsLock - wtedy
> wiadomo przynajmniej, czy klawiatura jako taka jest widoczna.

Teraz najciekawsze: Po kilku takich manewrach jak piszesz, stopniowo
najpierw na krótko a potem na coraz dłużej klawiatura się uruchamiała.
Migając diodami, najpierw 3-ma potem tylko jednym :) Nawet zdążyłem
podłubać w BIOS, sprawdzić i skorygować ustawienia (choć nie związane z
USB) i ni z tego ni z owego klawiatura (i mysz, a jakże) zaczęła działać
normalnie, non stop. No to podłączyłem dyski i komp działa. Płyta
uzyskała odroczenie do następnego razu :)
--
Jacek
I hate haters.