Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 21 Feb 2017 22:11:39 +0100
Dnia Tue, 21 Feb 2017 15:16:53 -0500, rs napisał(a):

> hehehe. tez tak miałem parę razy. strasznie frustrujące. może to
> zwiększy trochę szanse przywalenia w odpowiedni klawisz.
> http://www.makeuseof.com/tag/enter-bios-computer/

E tam, to elementarz :) Zresztą moja płyta w POST wyraźnie podaje "press
F10", nie ma wątpliwości. Problem polega na tym że to F10 działa raz na
100 odpaleń płyty mniej więcej. Już mi się udało wejść do biosu 2 razy,
za drugim razem nawet przez kilka kroków (inaczej kilka sekund)
klawiatura działała zanim przestała. IMO coś jest nieodwracalnie popsute
i płyta pójdzie do kasacji.
--
Jacek
I hate haters.