Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Tue, 21 Feb 2017 22:52:42 +0100
Dnia Tue, 21 Feb 2017 22:32:09 +0100, JaNus napisał(a):

> No Maćku, chyba masz swoje lata, a skrobnąłeś jak te pijane dziecko we
> mgle...  ;-)
> Przecież by zresetowć BIOS do "fabryki" nie musisz nigdzie "wchodzić",
> wyjmujesz bateryjkę BIOS-ową, czekasz z pół minuty, albo jeszcze
> zwierasz na zaciskach, i wszystkie wy-gmerane przez jakiegoś ktosia
> ustawienia idą w cholerę.
No niby racja :)  można zworką przywrócić domyślne wartości (i to
robiłem) ale to nic nie daje i mimo wszystko chciałbym tam podłubać.
> Ale pewnie masz rację, co do tego, że płyta padnięta. Dla pewności
> sprawdź czy nie zawinił klawikord, a to go do innego kompa podepnij a to
> posłuż się innym klawikordem. Jeśli płyta nie ma PS-2, to *musi*
> obsłużyć taki via UB, nie ma bata!
Też tak myślę. Klawy i myszy na 100% sprawne, spoko. A nie działają :)
I jak to jest że wejście USB jest dobre dla pena a nie jest dobre dla
myszy? Dziiiwne.

--
Jacek
I hate haters.