Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wejść do BIOS-u? :)
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 21 Feb 2017 12:07:00 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 21 lutego 2017 17:49:09 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
napisał:
> Płyta H-IG41 ma 6 wejść USB i nie ma wejść PS/2. Wszystkie USB są OK, bo
> kiedy butuję z ich użyciem komp z pendrajwa, to komp się zabutuje i
> wystartuje Linuksa.
> Ale (choć POST zgłasza "initializing USB controllers") to za cholerę ani
> mysz ani klawiatura USB nie działają ani pod BIOS ani w systemie który
> butuję. Wypróbowane na dwóch różnych, sprawnych kompletach.
> W tej płycie do BIOS wchodzi się F10. Oczywiście, nie skutkuje. Klawisz
> Pause też nie działa. Reset BIOS nie pomógł i nie mam więcej pomysłów :)
> [...]

Mialem podobny problem.
Podpialem usbowa klawire przez te smieszna przejsciowke ps2.

W samym biosie gmyrałem przy ustawieniach legacy usb czy cos. Ale i tak
okazjonalnie całośc sie dziwnie zachowywała. W rezultacie klawiatura jest
podpieta do dzis po ps2.

Kup klawirke na te okazje, za te 15 pln. I jak do biosu bedziesz chcial
wchodzic to podlacz. A jak normalnie korzystac to z wygodnej usb-owej...