Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] przełom w pamięciach?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] przełom w pamięciach?
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 8 Feb 2017 20:26:30 +0100
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości
news:o7fm36$1o17$1@gioia.aioe.org...

Z cyklu polscy naukowcy wynalezli na smietniku amerykanskiej amgasady.

Nie jest wcale zły ten nasz krajowy poziom naukowy, choć wolałbym, aby był
znaaacznie lepszy, ale... Ale dna sięga, a nawet jego najgłębszych namułów —
przełożenie tego, co robią w najbardziej prestiżowych laboratoriach — na
jakiekolwiek efekty przemysłowe. Zaś jeśli chodzi o drogę "na zamówienie", czyli
gdy jakaś firma prosi się ładnie o badania, coby cósik unowocześnić, to nasz PAN
ma to w d***e, i leje ciepłym m***em! Wiem co mówię, z takim zjawiskiem do
czynienia miałem. Jeden z ważniejszych instytutów w Polsce miał to niemal
wypisane na swych sztandarach:

- Żadne q***a "wdrożeniówki", i już!

--
Goszyści, zamiast rzetelnego programu nakierowanego na rozwój
gospodarczy — serwują pasztet dobrze brzmiących hasełek, których