Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy zaufać klawiaturze Logitech (wireless)
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Sat, 4 Feb 2017 17:41:00 +0100
Proces universis <universis@interia.pl> zwrócił błąd:
> Dziś posiadam klawiaturę wireless firmy Logitech model MK270,[...]Czy
> mogę używać w/w klawiatury Logitech do logowania do banku ? Słyszałem
> że Ligitech "pracował" nad problemem, ale nie wiem co z tego wyszło.
> Proszę o jakieś sugestie/odpowiedzi.

MK270 występuje w dwóch wersjach: unifying i nie-unifying. Wersja
unifying ma takie pomarańczowe logo w kształcie śnieżynki (może być od
dołu). Są znane różne haki do wersji nie-unifying i dwa do unifying. Co
prawda jeden z tych ostatnich został załatany patchem przez logitecha, a
drugi nie jest dostępny dla przeciętnego hakera (który ściągnął program
z sieci nie rozumiejąc o co chodzi), ale ja bym uważał, że Twój system
został złamany. Ostatecznie przestępcy to nieraz po prostu służby
specjalne dorabiające na boku.

Dlatego rozważyłbym sposób ukrycia hasła np. z klawiaturą ekranową.

--
Saiko Kila
Jsem zaklínac. Zabývám se hubením potvor.