Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaka karta zamiast gtx 560?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaka karta zamiast gtx 560?
From: miroslawmorawskipl@gmail.com
Date: Thu, 19 Jan 2017 16:04:07 -0800 (PST)
Dzień dobry wszystkim. To mój pierwszy post na grupie od wielu lat - i z googla
bo coś z UPC nie mogę wejść jak kiedyś na task czy atmana. Proszę o poradę.
Muszę zmienić kartę na nowszą bo potrzebne mi wyjście DP i sprzętowe
dekodowanie 4K. Granie na ostatnim miejscu, jeśli już to starsze CoD, MoH itp.
Do wydania ok. 500+ (+ to sprzedaż gtx560) czyli razem jakieś 650 zł. Nowa lub
używana. Myślę o GTX 760 (400zł) lub nowej GTX 1050 (650zł) ale może jest
korzystniejsza opcja między tymi cenami? Monitor ma rozdz. 2560x1440, procesor
to Phenom II X4 840, pamięć 8GB DDR3. Jeszcze w kwestii grafiki - jestem z
obozu zielonych.
Pozdrawiam.