Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka klawiatura?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka klawiatura?
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Thu, 19 Jan 2017 20:51:19 -0000 (UTC)
Dnia Thu, 19 Jan 2017 14:50:00 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

> W   szczególności  jest   mi   całkowicie  niepotrzebna   klawiatura
> numeryczna,  za to  układ strzałek  na niej  jest wygodniejszy,  ale
> sięganie z pominięciem 'drugich strzałek' - niewygodne.

Każdemu wedle  potrzeb. :) Programista doceni  inne klawisze, księgowy
jeszcze inne.

Ja niby  nigdy specjalnie  dużo nie grałem,  chyba, jako  nastolatek w
jakiegoś Tomb Raidera  czy wcześniej Prince of Persia. To  i owszem. A
potem nastały  czasy różne, jednak jak  dziś mam w cokolwiek  pograć i
sterowanie mam na  WSAD+myszka to jakoś tak się czuję  jak na sprzęcie
dla mańkutów  (nie ujmując im oczywiście,  bo i nie ma  czego). Zawsze
się chodziło po labiryntach strzałkami w grach, bez myszki, a pod lewą
ręką było wszystko inne, różniste:  strzał, kucanie, zmiana broni, czy
cokolwiek. I to na takich leciwych klikających klawiaturach się grało…
Ale podstawą zawsze  strzałki w układzie 1+3, nie 1+3+1  (krzyż jak na
numpadzie). Góra i dół obsługiwane środkowym paluchem muszą być.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin