Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka słabsza maszyna Linuksowa na backupy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka słabsza maszyna Linuksowa na backupy?
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sun, 15 Jan 2017 21:14:57 +0100
Jaka różnica jest między Raspberry a Banana, Banana mocniejszy?

Raspberry nie ma SATA. A chcesz SATA. Zostaje MarsBoard, BananaPi i
jeszcze kilka innych mniej znanych. Banana ma chyba dośc przyzwoity
support.

Jest polskie forum Raspberry, nie wiem czy tam dyskutują o Banana. Czytałem na blogu o kłopotach z oprogramowaniem ale to chyba stare wpisy. Jest coś w sklepie Botland.