Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka klawiatura?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka klawiatura?
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Sat, 14 Jan 2017 17:15:55 +0100
W dniu 14.01.2017 o 16:52, Jan Stożek pisze:
Czyżbyś kupił klawiaturę w układzie maszynistki? Może daj
namiary na model, bo ja najchętniej używam tego właśnie układu.

        A - i czy mechanicznie jest ok (pochylenie, skok klawiszy,
zachowanie pod palcami)?

Jest lekka, z dużym skokiem, czarna, tańsza więc może własności mechaniczne nie rewelacyjne ale bardziej przeszkadzał mi rozkład. Nawet ma specjalne nóżki by się pochyliła. Ma napisane tylko "Silver Line"
Była w Biedronce sprzedawana chyba razem z myszką ale myszkę mam lepszą.
Trochę podobna do https://www.bestmarkt.hu/silverline-mm-kb909-usb-keyboard-p287635 ale nie identyczna

Może poszukać: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&string=qwertz&search_scope=category-4566&bmatch=base-relevance-floki-5-ele-1-3-1018
?