Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolorowa drukarka laserowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolorowa drukarka laserowa
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Thu, 29 Dec 2016 11:17:17 +0100
W dniu .12.2016 o 19:56 Irokez <no.email@wp.pl> pisze:

W dniu 2016-12-27 o 00:54, Ktos i jeszcze cos pisze:

Wszystko pięknie, aczkolwiek odnośnie atramentówek jedno mnie w nich
odpycha - zasychanie głowic.

A jak tam Brother, którego ma zastąpić ten Epson, sobie daje radę?

Brother DCP-135c dłuuugo dzielnie się bronił. Na początku stosowałem tusze ActivJet, aczkolwiek później zszedłem na Actisa i też było ok. Ba! Miałem nawet epizod, że brakło mi czarnego a potrzebowałem wydrukować dokumenty, więc wygrzebałem stary pojemnik czarnego od Canona, uzupełniłem kadridż i... Brother dalej śmigał :)

Od jakiegoś czasu jednak pojawiają się białe paski (tak, jakby kilka dysz było zaschniętych/zatkanych). Przekłamania w kolorach również się zdarzają. Możliwe że to przez te Actisy, ale pewności nie mam. Z resztą, tej drukarki nie mam zamiaru wyrzucać. Po prostu potrzebuję w innym miejscu drugą.

Odnośnie jeszcze Brothera, to wkurza mnie tacka. U mnie się zacięła i nie dało się jej nijak wyszarpać. Po kilku miesiącach jakimś cudem puściła... Inną niedogodnością, to jak już wspomniałem - upierdliwość gdy skończył się któryś z kolorów - nie wydrukuje, dopóty _wszystkie_ kolory będą dostępne, pomimo że wydruk cz/b. Od czasu do czasu zaciął się też papier, ale to akurat było sporadyczne. Częściej pogięte kartki miałem w Canon i HP.

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie