Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] WD Red -warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] WD Red -warto?
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Sun, 4 Dec 2016 21:55:43 +0100
Czy możecie podpowiedzieć jaki dysk wybrać albo może inaczej - czego unikać? W tej chwili z dostępnych 2TB dysków jest:
Seagate Barracuda
Unikać, kupiłem 2 szt. 2TB padły po gwarancji jeden po drugim w odstępie 1 miesiąca.
Seagate sie strasznie zepsuł.

Toshiba DT01
Takie włożyłem do domowego serwera  - 4 szt (DT01ACA200).
Ciężko powiedzieć o ich bezawaryjności bo chodzą krócej niż barrakudy.
Ale lekko nie mają (ciągle życie 8 virtualek) chodzą w RAID5 (hardware)

WD Blue
WD Purple
WD Red

W firmie działa ich sporo w desktopach, większych problemów nie ma(padł jak dotąd jeden - gwarancja). Do NAS`a warto sie kierować jak najdłuższa gwarancją np: WD BLACK ma 5 lat - ale jest drogi.

Buniek
Honda CBF 500 :)