Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam]
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Sat, 03 Dec 2016 00:33:53 +0100
To nie Celcius, tylko LifeBook T936. A DELL... Owszem, był brany pod
uwagę, aczkolwiek obecnie jedynie Fujitsu ma konwertowalny model
ultrabooka. Kiedyś było jeszcze Lenovo z modelem Twist S230U i HP
Revolve 810, aczkolwiek żadna z powyższych nie kontynuuje już tych
serii, więc pozostał Fujitsu :)

Nie wiem jak sytuacja wygląda dziś ale miałem już w swoim życiu kilka służbowych notebooków, co prawda Fujitsu-Siemens. Żaden z nich nie odszedł "śmiercią naturalną" czyli starzejąc się technologicznie. Każdy umierał po maksymalnie 2,5 roku. Awaria płyty głównej. Prawdopodobnie naprężenia w obudowie.

Mam nadzieję, że po odłączeniu się od Siemensa, Fujitsu zaczęło robić lepszy sprzęt. Z resztą, obecnie gdzie najwięcej sprzedają, to Japonia, a tam raczej gówna nie kupują. Tym bardziej, że ten model to jeden z najdroższych w ofercie. Szukam w sieci "issues" nawet do starszych modeli z tej serii i jakoś niewiele tego. Opinie głównie pozytywne. Choć ostatnio wpadłem na jeszcze inne cudo, mianowicie na Microsoft Surface Book. Niestety, w PL niedostępny :( Być może będzie to kolejny zakup za kilka lat, jak Fuji się znudzi, a Surface dojrzeje...

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie