Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam]
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Tue, 29 Nov 2016 12:37:49 +0100
Który model?

T936

Są na stanie:

1. VFY:S9360M15SPPL

2. VFY:S9360M17SPPL
Te dwa powyższe to S936 :)

3. VFY:T9360M17SPPL (tylko 1 szt.)

O to to... U mnie tego w panelu i-serwis nie ma :( Nawet nie mogę porównać, jak wielka/niska ku/niewski ma marżę.

 > (...)
Co to są papiery fiskalne na laptopa?  ;)

F-ra VAT ;) Szefostwu nie chce się biegać po urzędach celnych...  Poza
tym czekanie na sprzęt z USA czy innych Chin może trochę potrwać, a
chodzi o zafakturowanie jeszcze w tym roku.

Zapytałem, bo f.VAT i dokumenty fiskalne to nieco inna parafia, pomimo, że później i tak spływają w jedno miejsce.

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie