Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z uruchomieniem komputera.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z uruchomieniem komputera.
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Fri, 25 Nov 2016 18:24:13 +0100
Proces "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl> zwrócił
błąd:

> Myślę, że między moim DC E2160 podkręconym do 2,88 GHz a C2D E8500 jest
> mniejsza różnica, niż między tym drugim a i5.

Zależy jakim i5. E8500 jest mniej niż o połowę wolniejszy od i7 4790K
dla przykładu, w programach jednowątkowych. Ja w windzie, firefoksie
itp. nie widzę różnicy między E8500 i rzeczonym i7 (zmieniona tylko
płyta i procek, reszta podzespołów ta sama). W grach różnice minimalne.
A do i5 różnica będzie jeszcze mniejsza.

Nie samymi benchmarkami człowiek żyje.

--
Saiko Kila
Mogę się tym zająć. Oczywiście, nie za darmo… Ale odliczę zniżkę dla