Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta TV analogowa low profile

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta TV analogowa low profile
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 14 Nov 2016 13:05:09 +0100
Aż się zastanawiam, czy nie chodziliśmy do tej samej podstawówki, z ZPT
wyniosłem (nie w kieszeniach ;-))) baaardzo dużo, w pewnym sensie
(manualno-narzędziowym) więcej, niż z politechniki: piłowanie, wiercenie,
szlifowanie, gwintowanie, drewno, metal, rysunek, stanowisko pracy, szafki
narzędziowe.
Natomiast WT w moim LO to było dno, a szkoda (może i z uwagi na postawę
większości klasy).

-----