Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop zamknięty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop zamknięty
From: Chris <xxx@xxx.xxx>
Date: Fri, 11 Nov 2016 19:27:29 +0100
W dniu 11.11.2016 o 15:24, jakson pisze:
Od 3 mój laptop z serii gaming (czyli mocna sztuka)pracuje właściwie
non-stop i nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą
podstawkę Zalmana pod laptopem która pracuje non-stop.

"jedynie"...
:P

Czasami gram w bardziej wymagające gry i wydaje mi się że wtedy się przydaje a tak to po prostu sobie pracuje czerpiąc zasilanie z USB i daje mi większy komfort pracy ze względu na pochylnie laptopa. W spoczynku i bez pracy zew karty graficznej nie widzę różnic w nagrzaniu.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl