Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop zamknięty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop zamknięty
From: WAM <nospam@nowam.nopl.pl>
Date: Fri, 11 Nov 2016 15:41:24 +0100
On Thu, 10 Nov 2016 04:59:16 -0800 (PST), smokeustachy@gmail.com
wrote:

>A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?
Na oku nie, ale na kilkudziesięciu biurkach mam HP USDT (z zewnętrznym
zasilaczem laptopowym). Niestety HP się wycofało z tej obudowy więc
przerzuciłem się na Fujitsu Esprimo Q (520/920) z tymże tam zasilacz
już grzeje w środku a dotarcie do płyty głównej wymaga wiele czasu i
kręcenia podczas gdy w HP zajmuje to 5 sekund: odkręcenie (dłonią)
jednego wkręta i przesunięcie górnej obudowy w tył kompa. W Fujitsu
prosty dostęp serwisowy jest tylko do RAM, dysku i napędu.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl