Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dlaczego ceny dysków nie spadają?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dlaczego ceny dysków nie spadają?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Thu, 3 Nov 2016 09:18:30 +0100
Czy dalibyście radę podpowiedzieć mi bardziej, krok po kroku (jakieś parametry
komendy hdparm?)?
Komendy telnet/ssh to wiem o nich tyle, że są (no umiem się zalogować), a dysk
wyje dniami i nocami i nie daje spać ;-)
I mam jeszcze pytanie: czy po każdym restarcie routera (reboot lub wył./wł.)
trzeba od nowa się logować i wrzucać komendę hdparm, czy zapisuje się ona w
pamięci?

-----