Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: Ig锟斤拷wka pod USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: Ig丑wka pod USB
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Sat, 8 Oct 2016 02:00:27 +0200
U偶ytkownik "Yakhub" napisa艂:

Najpewniejszym rozwi膮zaniem b臋dzie jaki艣 printserwer z gniazdem LPT

To jest sklep z jednoosobow膮 obs艂ug膮 i jednym komputerem. Ze wzgl臋du na metra偶 drugi si臋 nie zmie艣ci :) Po 偶mudnych procesach dostosowywania sprz臋tu i oprogramowania wreszcie ruszy艂o. LPT i COM na kartach PCI. Na p艂ycie jest z艂膮cze oznaczone JCOM1 9 PIN, ale nikt nie znalaz艂 takiego 艣ledzia i podobno nie to. P艂yta MSI (syf na syfami, kt贸ry ja omijam z daleka), ale to nie m贸j sprz臋t. Nap臋d optyczny raz jest widziany, a innym razem nie. Procesor przy zerowym obci膮偶eniu ma 55 st, a wiatrak wyje jak odkurzacz. Zmieni艂em zasilacz i jest znaczna poprawa. Procesor 35 st, a wiatrak ucich艂. TO jakies cuda niewidy. Zasilacz n贸wka 500 W. Napi臋cia pokazywane przez miernik cyfrowy prawid艂owe, wi臋c ...? Ju偶 mi r臋ce i nogi opad艂y i odpuszczam, bo mo偶na zwariowa膰.

Dzi臋kuje wszystkim za porady i pozdrawiam.

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>