Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Toughbook CF-U1 - system

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Toughbook CF-U1 - system
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 5 Oct 2016 22:39:11 +0200
W dniu środa, 5 października 2016 00:29:11 UTC+2 użytkownik Atlantis napisał:
>Kupiłem ostatnio pancernego UMPC sprzed paru lat - Toughbooka CF-U1. W
>założeniach sprzęt ma mi służyć do zastosowań warsztatowych, zastępując
>poczciwego EeePC 901.
>
>Sprzęt dotarł do mnie najwyraźniej ze świeżym systemem. Nieaktywowany,
>przyjął klucz spod baterii.
>
>Niemniej dla świętego spokoju chciałbym zrobić własną przeinstalkę (i co
>ważniejsze - mieć taką możliwość, gdy coś się wykrzaczy w przyszłości).
>Na dysku brak partycji Recovery. Sprzedający nie miał żadnej płyty.
>
>Stąd moje pytania:
> [...]
http://www.download.net.pl/jak-legalnie-pobrac-obraz-iso-windows-7/n/3422/

Zainstaluj i sam się przekonasz. Nie ma co gdybać.

http://www.instalki.pl/systemy-operacyjne/download/Systemy_operacyjne/Windows_7.html

Tu sobie też możesz przejrzeć to co Cię interesuje:

https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=Windows+7+Pro+PL+download

--
animka