Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Toughbook CF-U1 - system

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Toughbook CF-U1 - system
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Wed, 5 Oct 2016 00:29:09 +0200
Kupiłem ostatnio pancernego UMPC sprzed paru lat - Toughbooka CF-U1. W założeniach sprzęt ma mi służyć do zastosowań warsztatowych, zastępując poczciwego EeePC 901.

Sprzęt dotarł do mnie najwyraźniej ze świeżym systemem. Nieaktywowany, przyjął klucz spod baterii.

Niemniej dla świętego spokoju chciałbym zrobić własną przeinstalkę (i co ważniejsze - mieć taką możliwość, gdy coś się wykrzaczy w przyszłości). Na dysku brak partycji Recovery. Sprzedający nie miał żadnej płyty.

Stąd moje pytania:
1) Można gdzieś zdobyć obraz systemu od producenta?
2) Podejdzie do tego zwykła płyta z Windowsem 7 Pro? Przyjmie klucz?