Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dyski coraz wolniejsze?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dyski coraz wolniejsze?
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 18 Sep 2016 14:37:09 +0200
Witam,

Jakiś czas temu złożyłem sobie komputer z wykorzystaniem dysku Seagate ST1000DM003. Był to wtedy dysk z najszybszym transferem wewnętrznym. W testach za pomocą Bench32.exe oraz realnych (kopiowanie dużego pliku) osiąga on transfery w obu kierunkach rzędu 200MB/s. Z czasem zaczyna brakować mi miejsca na nim i postanowiłem go wymienić. Ze zdumieniem stwierdzam, że nowe dyski SSHD osiągają transfery rzędu 156MB/s a w ramach rozmiaru pamięci statycznej - do 190. Czyli tak czy owak wolniej od mojego starego dysku. Często zapisuję pliki po 2-3GB. Zajmuje to trochę czasu. Zależałoby mi na powiększeniu przestrzeni dysku jak i jego szybkości. Czy jest to wykonalne?

--
Pozdrawiam,
Marek