Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>
Date: Thu, 1 Sep 2016 17:56:51 +0200 (CEST)
Robert Winkler <noone@nowhere.org> Wrote in message:
> Korzystałem z VMWare Playera w domu i to prawda,
> że w niektórych przypadkach jest szybszy

WinXPpro, zainstalowany na VirtualBox i na VMWare, ten sam
 identyczny instalowany od podstaw, na tym laptopie Lenovo Y550 i
 przy systemie hosta linuksie:
w obu startuję operę najnowszą (Windows 32 bitowy),
w VMWare CPU na 100% przez 3-6  sekund, a
w VirtualBox CPU na 100% przez aż PÓŁ MINUTY!

Ładnie chodzi ten WinXPpro 32-bitowy na VMWare, choć w manadżerze
 sprzętu pokazuje jakiś VMware SVGA II,
a w VirtualBox przy instalacji extensions jest opcja żeby wybrać
 kartę 3D i akurat wtedy grafika chodzi płynnie, ale pozostałe
 rzeczy wolniej niż w VMWare.

> Tak przy okazji, jeśli chcesz korzystać z Windows XP
> na maszynie wirtualnej, to zawsze musisz zainstalować dedykowane
> sterowniki,
> ten zabytek jest zbyt stary by wiedzieć jak pracować
> w którymkolwiek ze środowisk wirtualnych.

Również próbuję przetestować Windows7 32bit ultimate, na VMWare,
 chodzi o wiele wolniej niż XP, pomimo zainstalowanych tools
 (karta graficzna jakaś VMWare 3D), zanim się w pełni zabutuje
 trzeba czekać KILKA razy dłużej niż na XP, a potem równie
 powoli

> Oficjalne wersje Windows chyba dopiero od wersji 7,
> i Windows Server 2008 mają w instalce wbudowane serowniki
> do pracy w środowisku zwirtualizowanym
> i to chyba tylko w Microsoftowym Hyper-V.

Ale również w VMWare znalazł sam większość sterowników (jeszcze
 przed zainstalowaniem tools), właściwie z wyjątkiem dwóch (jakieś
 dobre kilkadziesiąt składników) - a może to błąd mu na to
 pozwolić przed zainstalowaniem tools i właśnie dlatego chodzi tak
 wolno? (Rzecz jasna już po zainstalowaniu tools i odnalezieniu
 także i tych dwóch sterowników tak chodzi)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/