Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Windows 7 i aktualizacja rozwalająca MBR?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Windows 7 i aktualizacja rozwalająca MBR?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 29 Aug 2016 23:53:38 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 29 Aug 2016 23:20:55 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <nq28vq$19m$1@node1.news.atman.pl>
 od "TheGhost" <maverickNOSPAM@AMORKI.PL>  :
> [...]
>Najpierw uruchomił sie BIOS (Phoenix), z informacją, ze wprowadzone zostały
>jakies zmiany i komp nie odpala (nie wiem, czy była jakas automatyczna
>aktualizacja, ale kojarze fakty). Wyswietrla sie cos takiego -
>https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/14137829_1185636288167726_2080454940_n.jpg?oh=4530a5fb108679921867fd47ae0a2a73&oe=57C762F2
>
>(operating system not found)
>
>I teraz pytanie - o co chodzi? Jakis wirus (na dwóch róznych, niezaleznych
>komputerach)? Felerna aktualizacja? Jakis niekompatybilny procek, itp?

Jak zobaczyłem to zdjęcie, to mi się czajniczek przypomniał:
http://joemonster.org/art/7131

Sprawdź ustawienie w biosach, może bateria podtrzymująca zegar padła i
wskoczyły domyślne ustawienia, wyłącz PXE, przeskanuj dyski(mogą być
jakieś błędy typu niezerowy parametr C5 - częste ostatnio).

--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546