Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Feedback z głośników (laptop)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Feedback z głośników (laptop)
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 25 Aug 2016 16:36:52 +0200
Dnia Wed, 24 Aug 2016 20:45:30 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

> Konkluzja jest taka, że karta dźwiękowa sprawdza coś na głośnikach podczas
> odtwarzania i jeżeli ten test się nie uda, to na sekundę wyłącza dźwięk, a
> potem przywraca i znowu sprawdza.

No co ty, posądzasz programistów o takie zberezieństwa? Tak mi przyszło
jeszcze na myśl że może nie kontaktować elastyczny przewodzik do
membrany. Jak możesz to zamień głośniki miejscami, od razu się dowiesz
czy to głośnik czy inna cholera.
--
Jacek
"Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a